Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Identificarea comerciantului online
Serviciul www.floriinsibiu.ro este oferit de către TULIPA FLOWER SHOP SRL
Date de contact :
Sediul social: SIBIU, Str Hațegului nr 7/63
Punct de lucru cu clienții: Sibiu, Str. Maramureșului, nr. 19
CUI: 39562578
RC: J32/942/2018
BANCA TRANSILVANIA
SUCURSALA SIBIU
IBAN: RO07BTRLRONCRT0454658901
www.floriinsibiu.ro este un serviciu de comerț electronic / comerț online / prin internet. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor primite pe website sau prin telefon. Produsele comercializate de www.floriinsibiu.ro sunt produse noi.
Folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) prezentate pe www.floriinsibiu.ro sau prin telefon/chat/e-mail reprezintă acceptarea implicită a urmatorilor termeni și condiții:
Pentru folosirea în cele mai bune condiții a florăriei online, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.
Imaginile produselor prezentate în florăria online floriinsibiu.ro sunt cu titlu de prezentare. Acestea pot diferi uneori față de produsul final prezentat, în funcție de disponibilitatea florilor cu care lucrăm. Serviciul nostru include comunicări cu caracter administrativ și comercial care va vor fi trimise în momentul în care decideți să va înregistrați că utilizator.
www.floriinsibiu.ro își rezervă dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra prețurilor și datelor tehnice prezente pe site-ul www.floriinsibiu.ro, fără o înștiințare prealabilă. Datele tehnice prezente pe site-ul www.floriinsibiu.ro au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală. Fotografiile de produs afișate pe site-ul www.floriinsibiu.ro sunt cu titlu de prezentare și pot există diferențe între acestea și produsul livrat.
Vă recomandăm serviciul nostru „Fotografie martor” prin intermediul căruia îți putem trimite o fotografie cu buchetul final înainte de livrare. Ne asigurăm astfel că produsul livrat este cel dorit iar tu vei fi mulțumit.
Sunteți de acord și acceptați faptul că, fără nici o notificare prealabilă, putem șterge sau adauga orice informație pe floriinsibiu.ro, întrerupe orice activitate pe site sau arhivă din conținutul site-lui, iar în cazul în care se fac referiri la alte site-uri nu garantăm și/sau confirmăm sub nici o formă tipul de informație pe care îl veți găsi pe aceste site-uri. Rămâne la aprecierea dumneavoastră dacă vizitați sau nu aceste site-uri sau luați sau nu în considerare informația regăsită acolo.
Livrarea comenzilor se face de luni până sâmbătă între orele 08:00 și 22:00, ora maximă de preluare a unei comenzi cu livrare în aceeași zi fiind maximum ora 20:00. Comenzile plasate după ora 20:00 vor fi preluate și livrate în ziua lucrătoare imediat următoare, începând cu ora 08:00.
În funcție de ora la care se efectuează comanda și de adresă de destinație a livării, buchetul de flori sau aranjamentul împreună cu cadoul (dacă este cazul) va ajunge la destinatar într-un interval între 2 și 24 ore. La livrările din timpul weekend-ului (sâmbăta sau duminica), sărbători legale și sau solicitări anterioare acceptate și confirmate) confirmarea plății trebuie transmisă către noi cel târziu până vineri la ora 18:00 (în cazul în care plata se face prin transfer bancar).
Obligațiile dumneavoastră de înregistrare
În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actualizate și complete despre dumneavoastră, așa cum sunt acestea specificate în secțiunea de înregistrare ca utilizator și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet. În situația în care considerăm că această obligație nu este /a fost respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului, fără nici o notificare prealabilă.
Drepturi de autor
Toate textele și imaginile produselor prezentate pe www.floriinsibiu.ro sunt proprietate intelectuală a TULIPA FLOWER SHOP SRL. Preluarea acestora fără acordul nostru în scris este ilegală și va fi semnalată că atare autorităților competente.
Politica de refuzare/acceptare a comenzii
În anumite cazuri excepționale, pot apărea situații în care compania noastră să refuze o comandă fără a oferi explicații suplimentare. În aceste situații se va anula sau rambursa plată respectivei comenzi prin aceeași metodă de plată folosită de client sau printr-o altă metodă agreată în prealabil cu acesta.
Toate prețurile afișate pe site sunt finale.
Un exemplu de comandă eronată este o comanda în care nu au fost completate corect și real toate câmpurile de livrare din formularul de comandă sau adresa destinatarului nu este completată complet/corect.
Procedura de calculare a contravalorii transportului este complet automatizată și este calcula și afișat automat pe baza informaților introduse în urmatoarele campuri: Adresă destinatar, Județ destinatar, Cod poștal destinatar, Localitate destinatar.
În cazul în care unul sau mai multe dintre aceste câmpuri conțin date eronate incomplete sau nereale, calculul contravalorii transportului se va denatura. Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile primite cu informații eronate, incomplete sau nereale și/sau ne rezervam dreptul de a modifica comanda cu costurile corecte de transport cu o informarea prealabilă către dvs.
Anularea sau schimbarea comenzii de către client
Vă puteți răzgândi în legătură cu comandă plasată cu minim 24 ore înainte de data livrării. Anularea unei comenzi se va face prin telefon la numărul: +40 (741) 349 693.
Dacă o comandă a fost deja transmisă în producție atunci ea nu mai poate fi anulată! Întotdeauna încercam să acomodăm orice cerința de ultim moment, însă nu putem garanta decât schimbările transmise cu cel puțin 24 ore înaintea orei de livrare.
O dată ce comandă a fost dată în producție, schimbări ale acesteia nu mai sunt posibile. Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 1.000 de lei ne rezervăm dreptul de a solicita un avans ce constă în 20% din valoarea comenzii.
Vă rugăm de asemenea să luați în considerare că în perioadele aglomerate, cu comenzi intense (Crăciun, 1-8 martie, Sf. Valentin, Paște, etc.) nu garantăm posibilitatea de a anula comenzile cu mai puțin de 24 ore până la data livrării.
În aceste perioade aglomerate ale anului, timpii de livrare este posibil să fie prelungiți. Vom încerca să semnalăm acest lucru ca atare printr-un mesaj pe pagina magazinului online, precum și pe alte canale media utilizate, pentru informarea corectă a dvs.
Rezolvarea problemelor legate de plată
Decizia de a cumpără flori online pe https://www.floriinsibiu.ro este una extrem de sigură având în vedere că tranzacțiile sunt efectuate prin intermediul procesatorului de plată www.mobilpay.ro iar site-ul este securizat prin certificat SSL. FloriInSibiu.ro nu stochează nicun fel de date ale cardului dvs. sau alte deținătorului de card.
Există posibilitatea ca uneori să apară anumite erori în cadrul procesului de plată (tranzacție cu cardul) care să întârzie acceptarea comenzii de către noi. În cazul unui mesaj de refuz din partea băncii sau din partea procesatorului legat de plată va rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40 (741) 349 693 pentru a căuta o soluție alternativă de plată.
Plățile efectuate în afara orelor de program și eventualele probleme care pot apărea pot întârzia comandă și, deși regretăm orice întârziere, nu deținem controlul acestor situații și nu vom putea opera rambursarea plății.
Aranjamente deteriorate
Aranjamentele florale sunt transportate cu mare atenție și sunt alcătuite din materie primă de calitate. Se poate însă întâmpla în foarte rare ocazii ca aranjamentele să nu ajungă în cea mai bună stare la destinatar. Dacă totuși acest lucru se întâmplă vă rugăm să ne contactați pentru a va rambursa plata sau pentru a va oferi o livrare gratuită pentru o comandă ulterioară. Toate aceste cazuri speciale vor fi agreate în prealabil pentru a găsi soluția optimă pentru ambele părți.
Aranjamentele florale și disponibilitatea lor în funcție de anotimp
În cazul în care un anumit tip de floare nu există în stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii noștri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervăm dreptul de a schimbă respectivul sortiment cu unul echivalent ca stil și de aceeași valoare sau mai mare. Dacă schimbarea este considerată a fi majoră (altă culoare semnificativ diferită, etc), vom încerca să vă contactăm pentru a ajunge la un acord. Ca atare vă recomandăm să vă creați un cont de client înainte de a plasa comanda pentru a facilita comunicarea cu dvs.
Plantele de suport (frunze, verdeață) și vasele, coșurile sau cutiile pot fi schimbate fără o înștiințare prealabilă având în vedere că aceste produse afișate pe website sunt cu titlu de prezentare.
Dacă nu reușim să va contactăm prin canalele folosite în comunicarea anterioară cu dumneavoastră, va trebui să considerăm că avem acordul dumneavoastră implicit.
Regimul ofertelor speciale
Ocazional, putem oferi produse cu preț redus. Aceste oferte sunt valabile numai în perioada menționată și nu constituie o ofertă permanentă.
Dacă un client cumpără un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, prețul la momentul achiziției are prioritate. Nu putem face reduceri pentru produse deja cumpărate.
Securitatea Datelor Personale
Datele personale ale dumneavoastră vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informațiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții, buletinele informative periodice etc.
Ne obligăm să nu facem publice și/sau să nu vindem bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților noștri.
Înregistrarea ca membru, parola și calitatea de membru
Pentru înregistrarea drept client pe acest website va fi solicitat un nume de utilizator (adresă de e-mail) și o parolă. Sunteți responsabil(ă) de păstrarea în siguranță a parolei de acces de membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră.
Condiții de returnare
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumparați flori și cadouri de pe magazinul nostru online. Dacă nu sunteți încântat de cadourile cumpărate, le puteți returna și noi va vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.
Legislația românească prevede: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la intenția de cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Clienții florăriei Flori în Sibiu.ro pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea sau prin curier rapid.
- Clienții florăriei online FloriInSibiu, au conform legislației române în vigoare, dreptul de a returna produsele achiziționate fără a invoca nici un motiv.
- Clienții florăriei online FloriInSibiu au posibilitatea de a returna doar produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare. În consecință, florile, aranjamentele florale și dulciurile nu se pot returna. Se pot returna numai jucăriile, vazele și coșurile, ghivecele, cutiile suport, decorațiunile etc…
Pentru returnarea produselor neperisabile:
- Returnarea se face prin trimiterea produselor la FloriInSibiu, pe adresa: SIBIU, Str Hațegului nr 7/63.
- Nu se acceptă returnări de produse prin serviciul de curierat oferit de Poșta Română.
- Costurile aferente returnării produselor vor fi suportate de către client în momentul expedierii, în caz contrar se va refuza primirea coletului.
- În colet se trimit documentele primite inițial, precum și o adresă semnată de client, care notifică returnarea produsului/produselor și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
- Coletul trebuie trimis pe adresa mai sus menționată în maximum 10 zile lucrătoare din momentul recepționării comenzii.
Flori în Sibiu.ro va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Sumă înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport care se vor scădea din valoarea totală de returnat.
Am creat un model de formular de retragere, pe care îl punem la dispoziție aici: Formular retragere cumpărare
Garanțiile oferite de către noi
Pentru produsele și serviciile care se află sub controlul nostru vă oferim garanția rambursării totale a plății sau vă returnăm contravaloarea sub forma unor vouchere cadou, dacă:
- Nu s-a făcut livrarea la data agreată cu dumneavoastră din motive care au ținut strict de florăria noastră online.
- Livrarea a întârziat la data agreată.
- Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Vă putem rambursa contravaloarea plății în condițiile returnării produsului deteriorat.
- Nu putem să onoram comanda dumneavoastră din motive ce țin de noi, vă vom returna contravaloarea plății.
- A fost livrat produsul greșit. O să va rugăm să ne semnalați greșeala, iar noi vom retrimite comanda către destinatar sau vom opera rambursarea contravalorii plății.
Dorim să va reamintim că singurele opțiuni de reconciliere sunt rambursarea sumei plătite sau oferirea de vouchere cadou pentru achiziții viitoare, orice altă formă de compensare nu este subiect de negociere.
În cazul returului din motive ce nu țin de Flori în Sibiu și dacă transportul a fost achitat de Flori în Sibiu, se va reține contravaloarea transportului și a comisionului bancar plătit de Flori în Sibiu atât pentru încasare cât și pentru plată.
www.floriinsibiu.ro acordă o atenție deosebită produselor și serviciilor oferite și garantează pentru calitatea acestora. Clienții www.floriinsibiu.ro vor avea tot suportul necesar în cazul intenției de returnare a unui produs.
Recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de conținut; pot trimite sugestii, idei, pot pune întrebări, pot propune articole sau alte tipuri de materiale, atâta timp cât conținutul acestora:
- nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu încalcă dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietății intelectuale;
- nu conține viruși informatici, comunicări comerciale, politice, care instigă la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală, mesaje colective sau alte forme de „spam”.
În vederea postării de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut, nu puteți folosi adrese de e-mail sau identități false. www.floriinsibiu.ro își rezervă dreptul, dar nu are obligația de a elimină sau edita toate tipurile de conținut postate de către utilizatori și nu are obligația de a revedea periodic acest conținut. Odată cu postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut pe www.floriinsibiu.ro, transmiteți (în afară cazurilor în care compania noastră indică altfel), drepturile de proprietate intelectuală, în mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifică, reproduce, transmite, adapta, publică, distribui materialele postate de către utilizatori, prin orice mijloc de comunicare, din orice țara.
Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut pe www.floriinsibiu.ro, cedați dreptul companiei noastre de a folosi numele dvs. în relație cu materialele postate; garantați că dețineți sau controlați într-o altă formă dreptul de proprietate intelectuală asupra materialelor pe care le postăți, că materialele postate nu violează niciuna din condițiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor și alte forme de conținut din partea utilizatorilor, ale www.floriinsibiu.ro.
www.floriinsibiu.ro are dreptul, dar nu obligația de a monitoriza, edita sau șterge orice tip de conținut sau activități ale utilizatorilor pe site. www.floriinsibiu.ro nu este responsabil și nu își asumă responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de către alte terțe părți pe site. www.floriinsibiu.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile și articolele sau conținutul propus de către utilizatori.
Limitare de responsabilitate
Companiile, produsele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marca înregistrată este realizată doar în scopul analizei și nu constituie reclamă pentru compania respectivă.
Nu vom fi responsabili în fața nici unei persoane sau companii care folosește sau se bazează pe informații sau opinii neconforme conținute de acest site. De asemenea, nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi sau orice tip de informație eronată completată în contul de client sau la plasarea comenzii.
Informațiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal. Informațiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a autorilor lor.
Dispute și Conflicte
Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între compania noastră și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabila prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu iar soluționarea conflictelor este de compententa instanțelor din România.
Serviciul poate fi întrerupt de către proprietari sau administratori în orice moment fără nici o notificare prealabilă și fără nici un fel de pretenție de orice fel din partea dumneavoastră; prin intermediul serviciului nu se oferă nici un fel de garanție sau certitudine altele decât cele în mod expres specificate în acești termeni de oferire a servicului; sunteți direct și deplin responsabil pentru orice activitate și/sau conținutul oricărei date, informații, imagini, text, înregistrări audio sau video sau a oricărei alte contribuții pe care o faceți și/sau o faceți disponibilă și/sau o transmiteți în condițiile prezenților termeni ai serviciului;
Forța majoră exonerează de răspundere partea care o invocă în condițiile legii; nu suntem responsabili și nu putem fi ținuți responsabili în nici un fel, direct sau indirect, pentru orice pagubă și/sau problemă directă sau indirectă, de orice natură, că urmare a folosirii serviciului.
www.floriinsibiu.ro, afiliații sau/și în general furnizorii de produse sau servicii către www.floriinsibiu.ro nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect în cauze care nu depinde de voința www.floriinsibiu.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la www.floriinsibiu.ro, lipsă funcționării conexiunii la internet, lipsă funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele www.floriinsibiu.ro, erorile de operare, erorile prezentate de catre clienti in formularele de comanda precum și cazurile de forță majoră stipulate de legislația în vigoare.
Ultima editare: 08.2022